HTML

biztosnemspam

spam-ek kislexikonja

Friss topikok

Linkblog

Szia Kedves!,

2011.02.22. 21:06 csabióta

Szia Kedves!,
Én Monika, én vagyok a lány, én csak olvassa el a profilját most, így úgy döntöttem, hogy használni a lehetőséget, hogy megismertelek. Nem hiszem, hogy a kor megjelenés nagyon fontos. A legfontosabb az, ami benned van, és hogyan érzed magad az élet. Azt hiszem, ki kell használnia minden lehetőséget, hogy barátok. Válasz nekem az én privát e-mail címét
(Monikajones50@yahoo.com), hogy én küldök neked képeket és további részletek az Ön számára, továbbra is remélem, a választ az én doboz, egy kellemes nap
Monika. (Monikajones50@yahoo.com)

Szólj hozzá!

Címkék: spam nemspam énmónika sziakedves

A bejegyzés trackback címe:

https://biztosnemspam.blog.hu/api/trackback/id/tr892681693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása